Compania Vodafone a lansat de curând campania “Experiențe mai tari decât ne imaginam” care comunică faptul că “lucrurile pe care le facem astăzi au început să semene izbitor de mult cu filmele SF la care ne uitam când eram mici”, după cum a declarat pentru paginademedia.ro Sebastian Olar, copywriter la McCann Erickson – agenția care a realizat reclama.
Printre mesajele transmise de reclamă se numără și acela că România este o țară evoluată din punct de vedere tehnologic. “Suntem printre primele 3 țări din Europa în care Vodafone a lansat servicii 4G”, spune spotul.
Pentru realizarea acestei reclame și-a împrumutat vocea Alexandru Mironov, realizatorul emisiunii „Știință și imaginație”.
Campania se va desfășura în lunile februarie și martie.
Mai multe detalii, despre ideee campaniei, obiectele ei și legătura dintre 4G și SF, în continuare, într-un scurt interviu cu Sebastian Olar, copywriter McCann Erickson.
Care este ideea campaniei? Cum ați ajuns la această idee?
Sebastian Olar – Copywriter McCann Erickson: E ciudat că noi, românii, credem că am rămas în urmă cu tehnologia, când suntem printre primele 3 țări din Europa în care Vodafone a lansat servicii 4G.
Campania Vodafone “Experiențe mai tari decât ne imaginam” se bazează pe observația că lucrurile pe care le facem astăzi, chiar dacă ne-am obișnuit cu ele, au început să semene izbitor de mult cu filmele SF la care ne uitam când eram mici. Ba chiar să le depășească.
Cu ideea campaniei te întâlnești în fiecare zi: o simplă plimbare cu metroul și îți dai seama ca SF-ul a devenit realitate. Cine ar fi zis acum 10 ani că o să vezi oameni citindu-și cartea preferată de pe tabletă?
Care este legătura dintre SF și 4G?
Tehnologia 4G este unul dintre “miracolele” recente ale tehnologiei care a facut posibile lucrurile pe care le vedeam în SF-uri: apeluri video