Philippe Besadoux, francezul care conduce operaţiunile locale a patru branduri de modă - Kenvelo, Lee Cooper, Tom Tailor şi TimeOut -, va deschide în acest an 27-28 de magazine noi, urmând a ocupa locurile libere lăsate de retailerii care au ieşit din România.
"Vom avea un an mai bun decât 2012. În ultimii ani tot mai multe branduri au ieşit de pe piaţa locală, iar acest lucru face situaţia mai uşoară pentru brandurile care rămân", explică francezul care se află la cârma Kenvelo de aproape cinci ani.
Criza financiară şi expansiunea agresivă a giganţilor precum Inditex şi H&M au făcut ca mai multe branduri de modă să plece. Printre cele mai cunoscute exemple se numără Kiabi, Esprit, Etam, Ipekyol sau TNT. Plecarea acestor retaileri lasă loc pe piaţă pentru nume noi şi pentru noi magazine ale retailerilor deja existenţi. Astfel, Philippe Besadoux vorbeşte atât despre deschiderile de noi magazine pentru cele patru branduri pe care le administrează, cât şi de aducerea de noi nume în portofoliu.
"Vom deschide până la finalul acestui an cel puţin zece noi magazine Lee Cooper, tot atâtea TimeOut, patru Tim Tailor şi 3-4 Kenvelo". În acest context, la finalul anului cele patru branduri vor avea aproape 100 de magazine şi vânzări de peste 30 mil. euro.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Philippe Besadoux, francezul care conduce operaţiunile locale a patru branduri de modă - Kenvelo, Lee Cooper, Tom Tailor şi TimeOut -, va deschide în acest an 27-28 de magazine noi, urmând a ocupa locurile libere lăsate de retailerii care au ieşit din România.
"Vom avea un an mai bun decât 2012. În ultimii ani tot mai multe branduri au ieşit de pe piaţa locală, iar acest lucru face situaţia mai uşoară pentru brandurile care rămân", explică francezul care se află la cârma Kenvelo de aproape cinci ani.
Criza financiară şi expansiunea agresiv