*Asiguraţi de conducerea societăţii că nu îi paşte riscul şomajului, şoferii de autobuze au vrut să audă şi de la prefect că vor munci tot la STP şi în 2013
Societatea Comercială Transport Public S.A. Tulcea, oricâte zeci de miliarde de lei i s-ar vira în cont an de an şi orice conducere ar avea, mai mult sau mai puţin competentă, mai mult sau mai puţin atentă cu cheltuirea veniturilor care vin în mare măsură şi de la bugetul local, tot ca o firmă cu monopol se va comporta nu departe de ce era pe vremuri Romtelecom sau ce este acum, mai aproape de buzunarul tulceanului, Aquaserv: preţuri mari, satisfacţia clientului de regulă un „huo”!
La sfârşitul săptămânii trecute, primarul Constantin Hogea, probabil după ce s-a informat cu privire la conţinutul unui raport de audit de la respectiva societate ce are ca acţionar Consiliul local Tulcea cu 99,99% din acţiuni, a tras linie şi a declarat: „În primul rând noi trebuie să analizăm foarte bine traseele pentru că sunt total nerentabile, trasee pe care autobuzele se plimbă şi transportă, atenţie, pe zi 30-40 de călători. Evident că acolo unde nu se justifică din punct de vedere financiar vom renunţa cu asumarea criticilor venite din partea unor cetăţeni. În plus, ar fi o variantă de a scoate la licitaţie prestaţia privind conducerea autobuzelor în piaţa liberă. Deci nu este musai ca această prestaţie să fie a unor şoferi angajaţi ai STP-ului. Cum legea permite să scoatem la licitaţie trasee inclusiv cu prestaţia şoferului, sunt conducători auto care ar putea face acelaşi lucru la fel de bine sau mai bine pe bani mai puţini. Sigur că acest lucru creează emoţie în zona şoferilor de acum şi care ar vrea să îşi menţină locul de muncă, să fie şi el la volan şi soţia să controleze călătorii dacă au bilet, să fie gestionată situaţia astfel încât la sfârşitul zilei să fie bine pentru toată lumea şi aici