Autorităţile din Bucureşti cheltuiesc ineficient banii publici pentru "aşa-zisa promovare turistică", făcută fără profesionişti, semnând un parteneriat pentru promovarea Bucureştiului cu un ONG recent înfiinţat, potrivit mai multor asociaţii din turism.
"Operatorii de turism din Bucureşti, agenţii de turism şi hotelierii au luat la cunoştinţă din presa centrală despre iniţiativa Consiliului Local al Municipiului Bucureşti de a încheia un parteneriat pentru promovarea destinaţiei turistice Bucureşti cu un ONG recent înfiinţat, precum şi de intenţia Primăriei Capitalei de a aloca sume importante de bani pentru elaborarea unui slogan şi imn al Bucureştiului", afirmă câteva asociaţii, printre care Federaţia Industriei Hoteliere din România (FIHR) şi ANAT.
Patronatele susţin că în ultimii şapte ani au încercat să pună bazele promovării Bucureştiului prin intermediul unei asociaţii de promovare şi dezvoltare turistică a municipiului Bucureşti, după modelul entităţilor similare din toate capitalele europene.
Autorităţile din Bucureşti cheltuiesc ineficient banii publici pentru "aşa-zisa promovare turistică", făcută fără profesionişti, semnând un parteneriat pentru promovarea Bucureştiului cu un ONG recent înfiinţat, potrivit mai multor asociaţii din turism.
"Operatorii de turism din Bucureşti, agenţii de turism şi hotelierii au luat la cunoştinţă din presa centrală despre iniţiativa Consiliului Local al Municipiului Bucureşti de a încheia un parteneriat pentru promovarea destinaţiei turistice Bucureşti cu un ONG recent înfiinţat, precum şi de intenţia Primăriei Capitalei de a aloca sume importante de bani pentru elaborarea unui slogan şi imn al Bucureştiului", afirmă câteva asociaţii, printre care Federaţia Industriei Hoteliere din România (FIHR) şi ANAT.
Patronatele susţin că în ultimii şapte ani au încercat să pună bazele promovării Bucureşti