* Prin participarea la evenimente de profil din întreaga lume, societatea buzoiană reuşeşte să îşi mărească portofoliul de clienţi pentru export
Societatea buzoiană Kalpo SRL Pietroasele, cu activitate în domeniul prelucrării ceaiurilor, nu ratează participarea la târgurile internaţionale de profil din întreaga lume. Săptămâna trecută, reprezentanţii acesteia s-au întors din Germania, unde au luat parte la expoziţia mondială BioFach 2013, însă se pregătesc deja pentru un alt eveniment de profil la Londra.
În perioada 12 – 17 februarie, Ministerul Economiei şi Asociaţia pentru Promovarea Alimentului Românesc au participat în Germania la această expoziţie mondială împreună cu reprezentanţii a şapte firme româneşti din domeniul industriei alimentare. Trei dintre firmele participante la misiunea economică, ale căror produse sunt certificate pe domeniul Bio, şi anume Kalpo (ceaiuri naturale), Apiprodex (miere de albine) şi Ecofruct (fructe de pădure) şi-au prezentat oferta în standurile pavilionului naţional al României.
Firma buzoiană a promovat la BioFach noua gamă de produse bio, gamă ce a fost lansată în luna octombrie a anului 2012 în cadrul unui eveniment desfăşurat la Paris.
„Pe parcursul anului 2012, am participat la trei târguri internaţionale. În acest an urmează să mergem deja la al doilea eveniment, în intervalul 17 – 20 martie, la Londra, unde va avea loc IFE (International Food & Drink event). Cel mai probabil vom mai participa la un târg internaţional în luna octombrie. Aceste evenimente au un impact pozitiv asupra companiei, iar după fiecare dintre ele reuşim să avem noi clienţi pentru produsele noastre”, ne-a declarat Mihaela Achim, reprezentant Kalpo SRL.
Compania Kalpo SRL este o societate cu capital integral privat, obiectul principal de activitate al acesteia fiind producţia şi ambalarea ceaiurilor din plante, de fr