Cele mai atractive promotii sunt ofertele de tipul 2+1 gratis. Însă, lucrurile au nevoie de o nuanţare.
„Aceleaşi promoţii 2+1 şi în general cele care aduc o cantitate mai mare în cămara, frigiderul sau baia consumatorului sunt atractive, acolo unde produsul poate substitui altul. De exemplu, în cazul iaurtului şi în general al produselor cu consum zilnic şi perisabile, o cantitate mai mare în frigiderul consumatorului poate genera un consum mai ridicat al aceluiaşi produs, în detrimentul altora utilizate în aceeaşi ocazie de consum, de exemplu mic dejun”, precizează Carmen Pătraşcu.
Adaugă că, „atunci când este vorba despre produse ce nu pot fi consumate sau utilizate mai intensiv doar pentru că există o cantitate mai mare de produs în cămara sau în baia consumatorului, de exemplu detergent, pentru că nu o să spăl mai des decât de obicei doar pentru că am mai mult detergent în baie, o promoţie de tip mai multe produse la acelaşi preţ (2+1), chiar dacă acordă o reducere semnificativă consumatorului, poate să nu fie considerată atractivă. Pentru astfel de categorii de produse, în care promoţia de tip 2+1 presupune mutarea stocului de pe raft în cămara sau baia consumatorului, fără a genera un consum mai mare în gospodărie, nu sunt mereu cele mai atractive. O promoţie care poate fi considerată atractivă de consumatori în astfel de categorii de produse ar fi aceea care oferă un produs complementar - fie gratuit, fie un pachet la preţ special, de exemplu, detergent de rufe cu balsam.
Citeşte mai mult pe Incomemagazine
Cele mai atractive promotii sunt ofertele de tipul 2+1 gratis. Însă, lucrurile au nevoie de o nuanţare.
„Aceleaşi promoţii 2+1 şi în general cele care aduc o cantitate mai mare în cămara, frigiderul sau baia consumatorului sunt atractive, acolo unde produsul poate substitui altul. De exemplu, în ca