Tot mai multe companii de asigurări şi brokeri de asigurare sunt prezenţi pe piaţa online. Produsele cele mai vândute în mediul online sunt asiguarile auto RCA şi asigurările de călătorie. În acest moment, piaţa românească de vânzări online este mult sub nivelul celei europene. dar specialiştii cred că piaţa poate cunoaşte o dezvoltare semnificativă în următorii ani.
Principalele beneficii ale vânzărilor online pentru clienţi sunt uşurinţa folosirii şi posibilitatea comparării ofertelor. Din păcate, există încă în rândul clienţilor o anumită reţinere în a cumpăra online.
Invitaţii emisiunii Ora de risc: Răzvan Pavel, specialist în asigurări online, Mihai Crăcea, editor, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 19 februarie 2013
Tot mai multe companii de asigurări şi brokeri de asigurare sunt prezenţi pe piaţa online. Produsele cele mai vândute în mediul online sunt asiguarile auto RCA şi asigurările de călătorie. În acest moment, piaţa românească de vânzări online este mult sub nivelul celei europene. dar specialiştii cred că piaţa poate cunoaşte o dezvoltare semnificativă în următorii ani.
Principalele beneficii ale vânzărilor online pentru clienţi sunt uşurinţa folosirii şi posibilitatea comparării ofertelor. Din păcate, există încă în rândul clienţilor o anumită reţinere în a cumpăra online.
Invitaţii emisiunii Ora de risc: Răzvan Pavel, specialist în asigurări online, Mihai Crăcea, editor, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 19 februarie 2013