Site-ul Forbes.com a atins un record de vizualizari in luna ianuarie a acestui an, aproximativ 16 milioane de vizitatori unici, cu 26% mai mult fata de anul trecut, plasand pagina de internet Forbes in fata competitorilor sai principali, WallStreetJournal.com, Bloomberg.com si BusinessWeek.com. 30% din vizitatorii unici ai Forbes utilizeaza telefoanele mobile pentru a accesa pagina. “Utilizatorii trebuie sa poata accesa cat mai repede si usor mai mult continut relevant, indiferent de ce dispozitiv folosesc”, a declarat Mark Howard, vicepresedintele Forbes Media pe probleme de publicitate digitala.
Site-ul Forbes.com are o abordare diferita fata de editia in print a revistei, articolele fiind realizate de echipe distincte.
Site-ul Forbes.com a atins un record de vizualizari in luna ianuarie a acestui an, aproximativ 16 milioane de vizitatori unici, cu 26% mai mult fata de anul trecut, plasand pagina de internet Forbes in fata competitorilor sai principali, WallStreetJournal.com, Bloomberg.com si BusinessWeek.com. 30% din vizitatorii unici ai Forbes utilizeaza telefoanele mobile pentru a accesa pagina. “Utilizatorii trebuie sa poata accesa cat mai repede si usor mai mult continut relevant, indiferent de ce dispozitiv folosesc”, a declarat Mark Howard, vicepresedintele Forbes Media pe probleme de publicitate digitala.
Site-ul Forbes.com are o abordare diferita fata de editia in print a revistei, articolele fiind realizate de echipe distincte.