Ieri, în cadrul şedinţei de guvern, a fost aprobată taxa de mediu, atât de aşteptată de comercianţii de maşini second sau noi.
Până la apariţia taxei, piaţa de vânzări auto parcă îngheţase, mai ales în cazul maşinilor second.
Conform Mediafax, noul sistem de taxare va fi introdus la 15 martie, până atunci guvernul urmând să definitiveze şi normele de aplicare.
Forma noii taxe auto, aplicată sub forma timbrului de mediu, conduce la o creştere în medie de circa 10% a sumei de plată pentru maşinile Euro 4 şi Euro 3 şi la o scădere cuprinsă între 60% şi 90% pentru maşinile Euro 2, Euro 1 şi non-euro.
La şedinţa de guvern au mai fost discutate acciza pe ţigarete (urmând noi scumpiri ale acestora) şi dublarea pedepselor pentru infracţiunile privind siguranţa sistemului feroviar.
Ieri, în cadrul şedinţei de guvern, a fost aprobată taxa de mediu, atât de aşteptată de comercianţii de maşini second sau noi.
Până la apariţia taxei, piaţa de vânzări auto parcă îngheţase, mai ales în cazul maşinilor second.
Conform Mediafax, noul sistem de taxare va fi introdus la 15 martie, până atunci guvernul urmând să definitiveze şi normele de aplicare.
Forma noii taxe auto, aplicată sub forma timbrului de mediu, conduce la o creştere în medie de circa 10% a sumei de plată pentru maşinile Euro 4 şi Euro 3 şi la o scădere cuprinsă între 60% şi 90% pentru maşinile Euro 2, Euro 1 şi non-euro.
La şedinţa de guvern au mai fost discutate acciza pe ţigarete (urmând noi scumpiri ale acestora) şi dublarea pedepselor pentru infracţiunile privind siguranţa sistemului feroviar.