Pentru cei care vor să îşi eficientizeze resursele financiare personale, plata în numerar începe să ţină de domeniul trecutului. Asta pentru că fiecare plată în numerar reprezintă o oportunitate ratată de economisire. Programul "PUNCTE ORIUNDE" oferit de Bancpost tuturor clienţilor săi posesori de carduri de credit vine cu soluţii concrete pentru minimizarea costurilor, într-un context economic dificil.
Cardurile de credit reprezintă din ce în ce mai mult pentru români un instrument de plată în plus faţă de accesul rapid la o soluţie de creditare. Pe primele 9 luni ale anului 2012, atât numărul, cât şi valoarea tranzacţiilor cu carduri de credit în România au înregistrat o creştere de circa 20% faţă de perioada similară a anului precedent, până la 19,8 milioane tranzacţii, respectiv 3 miliarde lei. Analiza tranzacţiilor efectuate de către clienţii Bancpost în a doua jumătate a anului 2012 faţă de prima jumătate a anului 2012 arată o creştere de peste 30% a valorii cheltuielilor, respectiv cu peste 50% a numărului tranzacţiilor făcute în locaţii de tip băcănii, supermarket-uri sau staţii alimentare carburant. De asemenea, se observă o creştere cu 10% a tranzacţiilor făcute de clienţii băncii la comercianţi, în detrimentul tranzacţiilor la bancomat.
Mecanismul Programului "PUNCTE ORIUNDE" este simplu, iar efortul depus de client egal cu zero. Astfel, clientul este răsplătit cu puncte de loialitate pentru fiecare leu cheltuit cu orice card de credit VISA Gold, Electron, Classic sau Briliant, American Express® Green sau Gold de la Bancpost, în cele peste 120.000 de locaţii din România în care există un terminal de plată (1 terminal de plată la 160 de locuitori). În funcţie de plafonul atins, clientul solicită transformarea acestor puncte în bani. Punctele de loialitate se acumulează oriunde, fără limite de categorie de cumpărături, valoare sau locaţie. A