Martinel, ursul care a ajuns mascota Festivalului Olimpic al Tineretului European (FOTE) 2013, a fost scos la vânzare începând de ieri în toate hotelurile din Poiana Braşov la care sunt cazaţi sportivii şi delegaţiile din care fac parte, a anunţat, ieri, directorul Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Braşov, Christian Macedonschi.
„Este o iniţiativă personală, pentru că am văzut că mascota festivalului nu era de găsit cu câteva zile înainte de manifestare. Este confecţionată din ghips turnat la o firmă din Miercurea Ciuc şi are o înălţime de 12 cm. A fost foarte important să dăm un semnal că putem face şi noi această mascotă nu doar să o importăm de cine ştie unde. Avem gata 500 de bucăţi, dar am comandat 2.200. Eu cred că se va vinde, preţul fiind de 35 de lei. Ne gândim ca ursuleţul Martin să devină mascota Braşovului şi să o confecţionăm de acum încolo la orice mare manifestare din Braşov, cum ar fi de exemplu festivalul Oktoberfest, dar bineînţeles că nu va fi un ursuleţ pe patine sau schiuri, ci cu o halbă în mână”, a spus Christian Macedonschi.
Cel mai căutat personaj la festival
Cel mai căutat personaj la Festivalului Olimpic al Tineretului European (FOTE) este de departe ursul Martin, mascota competiţiei, care îi depăşeşte detaşat în popularitate chiar şi pe câştigătorii medaliilor din concursurile sportive, scrie Agerpres. Opt persoane îmbrăcate cu costumul mascotei şi cu un cap uriaş de urs au fost prezentate la festivitatea de deschidere, iar în aceste zile sunt „vânate” cu mare tenacitate de fotografii profesionişti şi amatori, de spectatorii, sportivii, tehnicienii, oficialii şi oamenii de ordine de la FOTE. Martinel, ursul care a ajuns mascota Festivalului Olimpic al Tineretului European (FOTE) 2013, a fost scos la vânzare începând de ieri în toate hotelurile din Poiana Braşov la care sunt cazaţi sportivii şi