În termeni de notorietate, Samson Construcţii şi-a pus semătura pe magazinele unor branduri internaţionale precum Burberry, Mango, Karen Millen, Deigual sau multibrandul Sport Couture. În termeni de business, Samson Construcţii este o firmă specializată pe soluţii de design şi amenajări interioare, care caută să-şi crească încasările ajunse la circa 650.000 de euro.
În total, Samson a dezvoltat mai bine de 200 de spaţii “la cheie“, în centre comerciale, cladiri de birouri, dar şi spaţii pietonale. Mai departe, noua zonă de interes pentru Samson e segmentul clădirilor cu destinaţie de recreere tip wellness, gym-uri sau săli de fitness, care s-au dezvoltat foarte mult în ultimii doi-trei ani.
O discuție cu Răzvan Dumitrescu (foto), directorul general al Samson Construcţii, despre cum se reconfigurează businessul de design interior şi amenajări, pe timp de criză.
Capital: Cum aţi defini ultimii ani de criză pentru businessul Samson Construcţii? În ce măsură v-au fost afectate afacerile de contextul economic general?
Răzvan Dumitrescu: La noi, criza a ajuns puţin mai târziu, însă nu am scapat. Contracţia generală din domeniul construcţiilor a determinat investiţii mai mici şi dezvoltări limitate pe segmentul office şi rezidenţial, dar totuşi, pe partea de design interior şi amenajări a existat o cerere. Încasările au început să scadă simţitor din 2011 şi sper să fi atins deja puctul maxim “negativ”. Sper într-o revenire în acest an. Avantajul pe această nişă este că încă există clienţi care doresc să investească în imagine şi trebuie să menţină anumite standarde de finsaje şi calitate. (...) căutăm să ne menţinem cât mai flexibili, atât ca strucutură de lucru, cât şi ca abordare generală în piaţa de amanjări.
Capital: Cum a fost 2012 pentru afacerile Samson? Ce estimări aveţi pentru 2013?
RD.: 2012