► N-au mers cu citirea, ci cu scuzele…
Relatam în ediţia precedentă despre necazul d-lui Gal cu pierderile la apă. Pentru că nu rezolvă problema pierderilor, s-a supărat aşa de tare pe şeful SC Apa Serv Valea Jiului SA (ASVJ), Costel Avram, încât i-a cerut acestuia demisia.
Numai că pe factura de 43,92 de lei, pentru cei 4 metri cubi de apă, nu erau neapărat pierderi, cât un calcul bazat pe o eroare umană. Dar vorba aceea, de ce să înjure lumea la director dacă sunt de vină angajaţii? Dar să vă spunem ce s-a întâmplat. La citirea contoarelor de la scară de către angajaţii ASVJ, contorul nu a fost citit bine, şi a rezultat un consum mai mare, ulterior facturat. Cel puţin aşa ne-a explicat Costel Avram, care, când a deschis ziarul şi a văzut cum îi cere un client demisia, a trimis o comisie de control la faţa locului. Comisia a constatat eroarea. Aşadar, angajaţii care nu au citit corect apometrele au fost trimişi, din uşă în uşă, să-şi ceară scuze de la locatari. Din câte am înţeles, au ajuns şi la domnul Gal la uşă. Luna viitoare vor fi făcute rectificările de rigoare pentru ca oamenii să-şi recapete banii cheltuiţi în plus luna aceasta.
Şi Costel Avram, directorul general al SC Apa Serv Valea Jiului SA, / Îşi cere scuze consumatorilor atunci când angajaţii greşesc
Dl. Costel Avram ne-a contactat personal la redacţie, declarându-ne că îşi cere scuze public pentru greşeala angajaţilor SC Apa Serv Petroşani: „Când mai greşesc şi angajaţii mei, trebuie să-mi cer scuze consumatorilor. Este un gest de elementară politeţe şi de bărbăţie. Îmi cer scuze public locatarilor de pe str. Păcii pentru disconfortul creat. Cu siguranţă, chestiunea financiară, adică ce s-a încasat în plus, va fi rezolvată luna viitoare. Angajaţii care au greşit vor fi sancţionaţi. Mulţumesc Ziarului Văii Jiului pentru că mi-a adus la cunoştinţă acestea.