Primăria Alba Iulia a început întâlnirile cu conducerile unităţilor de educaţie din municipiu. Aceste întâlniri se vor desfăşura etapizat şi vor avea drept principal obiectiv identificarea de soluţii pentru problemele administrative ale unităţilor de învăţământ preşcolar, şcolar şi liceal din Alba Iulia.
Miercuri, 20 februarie, conducerea Primăriei Alba Iulia a invitat pentru prima serie de astfel de discuţii conducerea a 11 unităţi şcolare: Colegiul Naţional Horia, Cloşca şi Crişan, Colegiul Tehnic Al. Domşa, Colegiul Tehnic Apulum, Colegiul Tehnic D. Pavel, Şcoala V. Goldiş, Şcoala M. Eminescu, Şcoala I. Agârbiceanu, Şcoala A. Iancu, Gădiniţa 12, Grădiniţa 11 şi Grădiniţa 13.
Tema centrală de discuţii a fost cea de administrare: de la utilităţi la curăţenie, de la pază la modul de organizare a activităţii de învăţământ. În general reprezentanţii unităţilor şcolare au semnalat insuficienţa personalului pentru întreţinere/curăţenie cât şi probleme legate de furnizorii de utilităţi (energie electrică şi gaz metan): facturi a căror valoare a crescut foarte mult în urma unor intervenţii ale furnizorilor în reţeaua unităţii şcolare.
Au fost abordate şi probleme investiţionale aflate în curs de implementare sau necesare pentru anul în curs şi anii viitori. Întâlnirile de acest gen vor continua cu alţi conducători de unităţi şcolare, dar şi cei care au fost deja prezenţi pentru a se putea asigura un grad cât mai ridicat de confort în şcoli şi calitate în procesul administrativ.
„Suntem interesaţi să avem unităţi educaţionale de prim rang atât în ceea ce priveşte pregătirea copiilor noştri, a educaţiei, cât şi al confortului şi dotărilor. Primăria este un partener de dialog al directorilor de şcoli şi un investitor direct în suportul tehnic necesar educării generaţiilor ce ne urmează. Nu tolerăm risipa, neglijenţa sau indolenţa administrativă p