Yahoo! îşi schimbă prima pagină şi adoptă un design uniform pentru toate platformele. De la smartphone la PC, Yahoo! capătă straie noi, iar Marissa Mayer a spus că personalizarea va fi un punct forte.
Prima pagină a Yahoo! este gândită pentru a fi cât mai intuitivă şi mai personală, se arată pe blogul companiei. Yahoo! adoptă celebrul responsive design care permite paginii să fie redimensionată fără probleme, conţinutul fiind redistribuit în spaţiul rămas. Google foloseşte acest lucru la aplicaţiile pentru Android, astfel încât să nu fie nevoie de ajustare pentru fiecare rezoluţie.
În trecut, Yahoo! nu a avut una dintre cele mai curate pagini, mizând pe folosirea fiecărui spaţiu pentru publicitate sau informaţii. Acest aspect a fost un minus în lupta cu Google, acest motor de căutare din urmă lansându-se cu o interfaţă curată, simplă, fapt care a dăinuit până în prezent.
Noul Yahoo! va aduce informaţii din Facebook, din Twitter, informaţiile despre condiţiile meteo şi modulul de ştiri pe care compania deja l-a implementat cu succes. Prima pagină va arăta la fel pe tablete şi smartphone-uri, adaptarea la mărimea ecranului făcându-se automat, după cum se vede în poza de mai sus. Noul Yahoo! va fi disponibil în curând, actualizarea începe în SUA. Marissa Mayer, directorul Yahoo!, a anunţat schimbarea pe Twitter.
A new experience launching on Yahoo today with a newsfeed, personalization and a new design - yay! ycorpblog.com/2013/02/20/a-n… — marissamayer (@marissamayer) February 20, 2013