Andreea Boacă a devenit de la începutul acestui an Director General al agenției digitate iLeo, urmând ca Mugur Pătrașcu să ocupe în continuare funcția de Managing Partner iLeo.
Înainte să preia noua poziție, Andreea a fost Brand Communication Director în cadrul agenției de publicitate Leo Burnett & Target.
Care sunt noile atribuții ale Andreei Boacă
În calitate de Director General iLeo, Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agenției concentrându-se cu precădere pe profesionalizarea echipei, creșterea relației cu clienții actuali, îmbunătățirea și consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicare și menținerea poziției de vârf a iLeo pe piața comunicării digitale de la noi.
Despre Andreea Boacă
Andreea Boacă (38 de ani) are 13 ani de experienţă în publicitate și comunicare, din care ultimii 12 în cadrul grupului Leo Burnett. În cadrul agenţiei Leo Burnett & Targett, Andreea a pornit de la poziția de Brand Communication Executiv, a preluat în timp responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, ultima poziție deținută fiind cea de Brand Communication Director.
Cea mai lungă colaborare a avut-o cu brandurile P&G, branduri premiate an de an în cadrul festivalurilor precum Effie România și Euro Effie.
Andreea Boacă a devenit de la începutul acestui an Director General al agenției digitate iLeo, urmând ca Mugur Pătrașcu să ocupe în continuare funcția de Managing Partner iLeo.
Înainte să preia noua poziție, Andreea a fost Brand Communication Director în cadrul agenției de publicitate Leo Burnett & Target.
Care sunt noile atribuții ale Andreei Boacă
În calitate de Director General iLeo, Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agenției concentrându-se cu precădere pe profesionalizarea echipei, creșterea relației cu clienții actuali, îmbunătățirea și consolidarea busines