TIMISOARA. Cu un buget local deloc imbucurator pentru anul 2013, conducerea Primariei Timisoara s-a gandit sa mareasca veniturile municipalitatii si cere bani de la societatiile si regiile din subordine.
In urmatoarea sedinta de consiliu local, consilierii vor avea pe mese un proiect de hotarare prin care se aproba incheierea mai multor contracte de inchiriere cu societatile comerciale si regiile autonome la care Consiliul Local Timisoara are calitatea de actionar, atat pentru terenurile folosite de acestea, cat si pentru constructiile care se afla in patrimoniul Primariei Timisoara.
Potrivit proiectului de hotarare intocmit de viceprimarul Traian Stoia, tarifele de inchiriere vor fi de “1 euro/m.p./luna pentru terenurile folosite” si de “2 euro/m.p./luna pentru constructiile folosite”.
Vor fi bune de plata Regia Autonoma de Transport in Comun, Aquatim, Societatea de Administrare a Domeniului Public, Colterm, Societatea de Drumuri Municipale, Horticultura, SC Piete SA si Retim, in functie de terenurile si constructiile din patrimoniul municipalitatii pe care aceste societati le folosesc.
Chirii nesimtite si contracte expirate pentru spatiile Primariei
Recent, primarul Nicolae Robu semnala faptul ca foarte multi chiriasi ai municipalitatii platesc sume extrem de mici pentru anumite spatii comerciale si spunea ca a dispus incheierea unor noi contracte prin care aceste chirii sa fie marite chiar si de 10 ori.
CITESTE SI: Primarul Nicolae Robu nu stie cate spatii are Primaria Timisoara concesionate si cat incaseaza, dar mareste chiriile!
Potrivit viceprimarului Stoia, marea majoritate din cei care au inchiriat sau concesionat spatii de la Primaria Timisoara nici nu mai platesc chirie, anumite contracte fiind expirate chiar si din anul 2003.
“Avem 60 de milioane de lei de recuperat de la chiriasi, printre care si acestia. Major