Andreea Boaca (foto) a devenit de la inceputul acestui an director general al agentiei digitate iLeo, urmand ca Mugur Patrascu sa ocupe in continuare functia de managing partner al companiei.
Inainte sa preia noua pozitie, Andreea a fost brand communication director in cadrul agentiei de publicitate Leo Burnett & Target.
Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agentiei concentrandu-se cu precadere pe profesionalizarea echipei, cresterea relatiei cu clientii actuali, imbunatatirea si consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicare si mentinerea pozitiei de varf a iLeo pe piata comunicarii digitale de la noi. iLeo detine resurse si know-how pentru a realiza produse performante pe mediile sociale, web, mobile, de relatie cu oamenii si performance marketing.
Andreea Boaca (38 de ani) are 13 ani de experienta in publicitate si comunicare, din care ultimii 12 in cadrul grupului Leo Burnett.
In cadrul agentiei Leo Burnett & Targett, ea a pornit de la pozitia de brand communication executiv, a preluat in timp responsabilitati profesionale si manageriale tot mai mari, ultima pozitie detinuta fiind cea de brand communication director.
Cea mai lunga colaborare a avut-o cu brandurile P&G, branduri premiate an de an in cadrul festivalurilor precum Effie Romania si Euro Effie. In tot acest timp a acumulat o vasta experienta in abordari 360 ale campaniilor (atat offline, cat si online). Andreea Boaca (foto) a devenit de la inceputul acestui an director general al agentiei digitate iLeo, urmand ca Mugur Patrascu sa ocupe in continuare functia de managing partner al companiei.
Inainte sa preia noua pozitie, Andreea a fost brand communication director in cadrul agentiei de publicitate Leo Burnett & Target.
Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agentiei con