Compania de consultanţă în management operaţional pentru companiile medii şi mari, YourCOO, a lansat prima platformă românească dedicată poziţiei de asistent manager. Platforma include două secţiuni distincte. Prima se adresează persoanelor care doresc să participe la cursuri pentru a obţine abilităţile şi certificarea necesare pentru poziţia de asistent manager, şi companiilor care doresc să investească în profesionalizarea angajaţilor lor care ocupă deja poziţia de asistent manager. Cea de-a doua secţiune este un spaţiu în care managerii care îşi caută asistent pot fi puşi în contact cu persoanele care doresc în mod special să devină asistent manageri.
"Am creat această platformă după zece ani în care am ocupat poziţii de conducere, din dorinţa de a forma asistent manageri calificaţi, care să aibă cunoştinţele necesare pentru a gestiona la un nivel profesionist cerinţele unei astfel de poziţii. Îmi doresc să creez un instrument util pentru managerii care îşi doresc asistenţi calificaţi, o comunitate profesională atât în folosul angajaţilor, cât şi al angajatorilor", a declarat Alice Tîrşea, fondator YourCOO şi facilitator al cursului de Asistent Manager.
Cursul de asistent manager este acreditat de CNFPA, iar, în cele 30 de ore de instruire, viitorii asistenţi manageri capătă o viziune clară a ceea ce înseamnă să fii asistent manager, înţeleg nevoile şi aşteptările managerilor, îşi dezvoltă abilităţile de redactare a corespondenţei comerciale, de gestionare a agendei managerului, şi învaţă ce înseamnă acţiunile de reprezentare a unui manager. De asemenea, cursanţilor li se predau noţiuni de resurse umane şi de relaţii publice specifice acestei meserii. Platforma de recrutare se adresează persoanelor care îşi doresc în mod special să ocupe o poziţie de asistent manager. Acestea pot transmite CV-urile lor şi profilul de companie căutat. De asemenea, m