Poliţia din comitatul Clayton, Georgia a informat prin Facebook o mamă că fiul ei a murit. Nu aceasta ar fi problema, ci faptul că mesajul a ajuns prea târziu la destinaţie din cauza unei setări a Facebook.
Poliţia din Clayton i-a trimis mesajul femeii pentru a-i spune că fiul ei de 30 de ani a fost găsit mort, dar pentru că au folosit Facebook, mesajul a fost văzut mai târziu decât trebuia, notează The Verge. Reţeaua socială bagă mesajele primite de la necunoscuţi la rubrica „Altele“ şi utilizatorii nu sunt notificaţi cu privire la acestea. Astfel, informaţia atât de importantă pentru femeie a fost tratată drept spam.
Fiica femeii a fost cea care a văzut mesajul la aproape trei săptămâni de când bărbatul a fost dat dispărut. Acum, femeia - pe numele ei Anna Lamb-Creasey - este nemulţumită de prestanţa poliţiei care a ales o metodă atât de nepotrivită pentru a-i da o astfel de veste. Mai mult, mesajul a fost trimis de o angajată de pe contul personal, unde se semna drept „Misty Hancock“. Femeia şi fiica ei nu erau prietene cu angajata în cauză.
Politica Facebook cu privire la sortarea mesajelor în funcţie de expeditor datează din 2010, dar se pare că poliţia se pune cam greu la punct cu informaţiile. După ce mesajele ajung în folderul „Altele“ şi nu în Inbox, destinatarul îl poate muta, dar până atunci va rămâne acolo. La finalul anului trecut, Facebook a început testarea unui program de trimitere directă a mesajelor, dar contra plăţii a 1 dolar.
Autorităţile se apără şi spun că au încercat să ia legătură cu familia prin toate mijloacele posibile, dar n-au avut câştig de cauză. „Dacă pot depista un criminal, nu mă pot găsi pe mine? Puteau să se descurce mai bine. Eu sunt la acelaşi loc de muncă de peste 13 ani“, a adăugat femeia.