* Interviu cu Tiberiu Dobre, director de ţară pe Divizia "Printing and Personal Systems" din cadrul Hewlett Packard
Piaţa românească de computere pentru uzul personal a crescut cu 5,6%, în 2012 faţă de anul precedent. Pe acest domeniu, Hewlett Packard (HP), liderul IT la nivel mondial, a crescut cu 18%. Recent, HP a lansat, pe piaţa noastră, cinci produse cu touch screen, destinate clienţilor individuali, dar şi companiilor cu exigenţe în domeniu.
Tiberiu Dobre, director de ţară pe Divizia de "Printing and Personal Systems" din cadrul HP ne-a vorbit, în cadrul unui interviu, atât despre evoluţia şi perspectivele companiei, cât şi despre piaţa noastră de computere, în context european.
Reporter: În toamna anului trecut, diviziile de PC şi printing din cadrul HP România s-au contopit, formând divizia "Printing & Personal Systems". Care este strategia ce a stat la baza acestei mişcări?
Tiberiu Dobre: Aceste două divizii au fost reunite întrucât, prin noua direcţie strategică, ne propunem, în primul rând, să servim mai bine clientul final. În acelaşi timp, însă, această optimizare aduce şi multe economii, care vor fi reinvestite exclusiv în cercetare şi dezvoltare. Vorbim despre noua direcţie strategică a companiei, iar acesta este doar începutul, politica de investiţie în cercetare şi dezvoltare urmând să-şi arate roadele în a doua jumătate a anului 2013.
Reporter: Recent, aţi lansat cinci noi produse pe segmentul PC şi aţi subliniat că mai urmează şi altele. Ne puteţi oferi detalii despre produsele pe care le veţi aduce pe piaţa noastră?
Tiberiu Dobre: Există informaţii interne despre produsele care vor veni şi sunt teribil de interesante. Foarte multe produse vor fi lansate în a doua parte a acestui an şi începutul lui 2014, urmând să vorbim, astfel, despre un portofoliu HP transformat fundamental.
Reporter: Toate