Premierul Victor Ponta nu are de gând să finanţeze de la bugetul de stat Autostrada Transilvania, cel puţin aşa reiese dintr-o declaraţie făcută de şeful executivului la Realitatea TV.
El a afirmat că lucrările la Autostrada Transilvania nu pot continua cu fonduri de la buget, ci doar printr-un parteneriat public-privat.
România a plătit către Bechtel, pentru Autostrada Transilvania aproape 1,6 miliarde de euro, cu tot cu penalizări. Iar rezultatul este unul mult sub aşteptări: au fost daţi circulaţiei doar 52 de kilometri, între Câmpia Turzii şi Gilău.
Potrivit deciziilor guvernamentale, firma Bechtel trebuie pusă pe liber şi găsite alte soluţii pentru continuarea lucrărilor la autostradă. Ministrul delegat pentru marile proiecte, Dan Şova, crede la rândul său că singura soluţie pentru Autostrada Transilvania ar fi încheierea definitivă a contractului cu Bechtel şi găsirea unei variante de finanţare viabile.
Premierul Victor Ponta nu are de gând să finanţeze de la bugetul de stat Autostrada Transilvania, cel puţin aşa reiese dintr-o declaraţie făcută de şeful executivului la Realitatea TV.
El a afirmat că lucrările la Autostrada Transilvania nu pot continua cu fonduri de la buget, ci doar printr-un parteneriat public-privat.
România a plătit către Bechtel, pentru Autostrada Transilvania aproape 1,6 miliarde de euro, cu tot cu penalizări. Iar rezultatul este unul mult sub aşteptări: au fost daţi circulaţiei doar 52 de kilometri, între Câmpia Turzii şi Gilău.
Potrivit deciziilor guvernamentale, firma Bechtel trebuie pusă pe liber şi găsite alte soluţii pentru continuarea lucrărilor la autostradă. Ministrul delegat pentru marile proiecte, Dan Şova, crede la rândul său că singura soluţie pentru Autostrada Transilvania ar fi încheierea definitivă a contractului cu Bechtel şi găsirea unei variante de finanţare vi