VIVA Telecom, operator IT&C la nivel naţional şi internaţional, a adăugat în portofoliul său, la începutul acestui an, serviciul Digital Signage, un nou instrument de marketing ce utilizează tehnologia video în comunicarea cu publicul ţintă a unei companii sau instituţii, se precizează într-un comunicat de presă.
Digital Signage este o formă de afişaj electronic ce foloseşte tehnologia de ultimă generaţie pentru a transmite mesaje în timp real către un public bine determinat în orice loc şi la orice oră prin intermediul unor reţele video.
"Activând într-un domeniu în care comunicarea este scopul final, am sesizat în rândul organizaţiilor şi companiilor partenere o nevoie crescută de a transmite cât mai rapid şi eficient mesajele către publicul ţintă. Din dorinţa de a-i ajuta pe partenerii noştri să-şi adapteze canalele de comunicare astfel încât mesajul să ajungă la cine trebuie atunci când trebuie, am folosit experienţa de lucru cu tehnologiile moderne precum şi abilităţile în domeniu ale specialiştilor noştri şi am creat un sistem integrat de digital signage", a declarat Bogdan Mocănescu, Director Comercial în cadrul VIVA Telecom.
F. A. VIVA Telecom, operator IT&C la nivel naţional şi internaţional, a adăugat în portofoliul său, la începutul acestui an, serviciul Digital Signage, un nou instrument de marketing ce utilizează tehnologia video în comunicarea cu publicul ţintă a unei companii sau instituţii, se precizează într-un comunicat de presă.
Digital Signage este o formă de afişaj electronic ce foloseşte tehnologia de ultimă generaţie pentru a transmite mesaje în timp real către un public bine determinat în orice loc şi la orice oră prin intermediul unor reţele video.
"Activând într-un domeniu în care comunicarea este scopul final, am sesizat în rândul organizaţiilor şi companiilor partenere o nevoie crescută de a transmite cât ma