Inovaţie şi o experienţă cât mai utilă pentru utilizatori – acestea sunt standardele după care se ghidează echipa de tehnologie geospaţială, după cum a explicat şeful acesteia în cadrul conferinţei Google Media Day de la Londra
Cum o căutare din trei este legată de locuri, Google îşi ia foarte în serios hărţile, iar acest lucru l-a demonstrat cu prisosinţă Ed Parsons, responsabil cu dezvoltarea geospaţială şi îmbunătăţirea continuă a Google Earth, Google Maps şi Google Maps pentru telefoane mobile. El susţine că, în curând, hărţile aşa cum le ştim vor dispărea, iar dispozitivele mobile vor deveni un asistent personal indispensabil în orice moment al zilei şi oriunde te-ai afla.
„Totul a început cu hărţile din hârtie, cu care suntem cu toţii obişnuiţi, dar gândiţi-vă unde am ajuns. Street View îţi oferă cea mai apropiată experienţă de realitate, poţi vedea cum arată clădirea unde trebuie să ajungi, dacă eşti pe drumul cel bun. Harta viitorului nu este o hartă. Suntem la sfârşitul epocii desktop“, menţionează Parsons.
Potrivit pentru reclame
Specialistul Google spune că „deja, cu Google Now, pe telefonul mobil nu primeşti doar informaţiile legate de drumul pe care trebuie să mergi, ci şi condiţii de trafic, rute alternative, timpul estimat până la sosirea la destinaţie în funcţie de aceşti factori. Pe lângă acestea, avem şi alte unelte legate de Google Now, care fac experienţa utilizatorului cât mai plăcută şi mai utilă. De exemplu, când am fost la Nisa, Google Now mi-a arătat cât timp voi face de acasă până la aeroport, mi-a oferit codul pentru îmbarcare, iar atunci când am deschis telefonul în Franţa, mi-a spus cum este vremea, mi-a oferit un dicţionar englez-francez şi cursul valutar. Şi, ce este mai important, eu nu am solicitat niciuna dintre aceste informaţii, dar aveam nevoie de el şi le-am primit“, a explicat Parsons