Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare de lux, a inregistrat o cifra de afaceri de 1,9 milioane de euro anul trecut, cu 40% mai mult fata de 2011.
Pentru anul in curs, compania si-a propus obtinerea unei cifre de afaceri de 2,5 milioane de euro, ceea ce inseamna o crestere cu aproximativ 30% fata de 2012, luand in calcul investitiile de aproximativ 300.000 euro planificate pentru 2013 in logistica, showroom si dezvoltarea retelei de parteneri.
Compania si-a largit reteaua de distributie, ajungand la 120 de distribuitori la nivel national.
Unul dintre pasii importanti ce au dus la cifra de afaceri obtinuta in 2012 a fost cresterea numarului de distribuitori prin adaugarea la cele 70 de magazine cu show – room a unui numar de aproximativ 60 de mici magazine destinate instalatorilor, magazine cu un spatiu mediu de 15-20 metri patrati, dar si colaborarea cu segmentul de magazine tip DIY ( do it yourself ).
Ca si pondere a vanzarilor, oficialii Senso Ambiente apreciaza ca Bucurestiul a reprezentat aproximativ 40%, restul de 60% impartindu-se in ordine intre urmatoarele orase: Cluj, Brasov, Constanta, Craiova, Pitesti, Ploiesti,Timisoara, Iasi, Arad, Baia Mare, Sibiu, Bacau, Targu Mures si Focsani.
Pentru 2013, compania si-a propus noi investitii: in logistica - achizitionarea de noi utilaje pentru depozitul situat pe autostrada Bucuresti-Ploiesti; remodelarea completa a show-room-ului din Calea 13 Septembrie, ce va contine concepte luxoase de bai; noi investitii in sustinerea distribuitorilor prin programe de marketing, traininguri si alte evenimente locale.
„Investitiile pe care le vom realiza in 2013 vor fi de aproximativ 300.000 euro si sunt destinate atat sustinerii cresterii de 30% previzionate pentru anul in curs precum si sustinerii dezv