Compania fondata de Bill Gates va cheltui peste 90 de milioane de dolari intr-o campanie prin care ii discrediteaza pe rivalii de la Google.
Microsoft a inceput promovoarea noului serviciu de email Outlook.com, numai in Statele Unite cheltuindu-se 30 de milioane de dolari pentru aceasta campanie. Producatorul sistemului de operare Windows ii va trece automat pe utilizatorii Hotmail sau a celorlalte servicii care opereaza sub alte domenii precum MSN.com la noul Outlook.com pana la venirea verii acestui an. Astfel, toate vechile mesaje, contacte si setari vor fi exportate in noul serviciu chiar daca numele adreselor nu se vor schimba.
Integral pe yoda.ro
Foto: down.com Tag-uri: Microsoft, serviciu, Gmail, Outlook
Compania fondata de Bill Gates va cheltui peste 90 de milioane de dolari intr-o campanie prin care ii discrediteaza pe rivalii de la Google.
Microsoft a inceput promovoarea noului serviciu de email Outlook.com, numai in Statele Unite cheltuindu-se 30 de milioane de dolari pentru aceasta campanie. Producatorul sistemului de operare Windows ii va trece automat pe utilizatorii Hotmail sau a celorlalte servicii care opereaza sub alte domenii precum MSN.com la noul Outlook.com pana la venirea verii acestui an. Astfel, toate vechile mesaje, contacte si setari vor fi exportate in noul serviciu chiar daca numele adreselor nu se vor schimba.
Integral pe yoda.ro
Foto: down.com Tag-uri: Microsoft, serviciu, Gmail, Outlook