Asociatia pentru Implementarea Democratiei implementeaza in perioada octombrie 2012 – octombrie 2013, proiectul „Dezvoltarea strategica organizationala si cresterea capacitatii organizatiei de a coopera cu administratia publica” – cod SMIS 40007.
Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013, SMIS 40007.
Obiectivul general al proiectului este de a contribui la crearea unei administratii publice mai eficiente si mai eficace in beneficiul societatii romanesti prin promovarea dezvoltarii strategice a organizatiilor neguvernamentale si prin cresterea capacitatii acestora de a colabora cu institutiile administratiei publice din Romania in procesul de realizare a politicilor publice, de a oferi instruire administratiei publice si de a monitoriza eficient activitatea administratiei publice.
Scopul proiectului este reprezentat de cresterea capacitatii organizatiilor partenere si a 150 de organizatii neguvernamentale locale si centrale de a colabora cu institutiile administratiei publice, de a oferi expertiza si instruire in domenii cheie pentru administratia publica, de a monitoriza activitatea institutiilor administratiei publice.
Principalele activitati ale proiectului sunt:
-realizarea a 4 manuale in domeniile destinate organizatiilor neguvernamentale locale si centrale, ce au activitate relevanta in relatie cu institutiile administratiei publice ce vor fi distribuite catre 150 organizatii neguvernamentale locale si centrale;
-realizarea a 3 studii de evaluare a modului de aplicare la nivelul administratiei publice a politicilor publice si legislatiei din domeniile: asigurarii calitatii in serviciile publice, parteneriatelor public-private, transparentei si liberului acces la informatii de interes public
-organizarea unui seminar in cadrul car