Sud-coreenii de la Samsung vor lansa în cadrul Mobile World Congress un serviciu care va permite consumatorilor să găsească și să vizualizeze conținut de la mai mulți furnizori cu ajutorul unui dispozitiv mobil Samsung, unui Smart TV sau a ambelor.
Samsung va prezenta la Mobile World Congress noul serviciu TV Discovery, care oferă consumatorilor o modalitate mai rapidă și mai ușoară de a găsi și a viziona programe TVși conținut video. Oferind recomandări personalizate și posibilitatea de a căuta în grilele mai multor furnizori de conținut, TV Discovery poate fi utilizat pe dispozitivele mobile, televizoarele inteligente Samsung sau pe ambele.
TV Discovery simplifică foarte mult procesul de căutare de conținut prin integrarea și redarea informației în timp real de la mai multe surse, inclusiv video-on-demand, programe TV live sau servicii de conținut online, cum ar fi YouTube. În timp, serviciul oferăși recomandări personalizate, bazate pe istoricul preferințelor utilizatorilor.
„TV Discovery permite utilizatorilor să cauteși să vizionezeconținut de la toți furnizorii noștri parteneri, indiferent dacă este vorba de programe on-demand sau de emisiunile preferate ale clienților”, a declarat Dr. Won-Pyo Hong, Președintele și șeful Media Solution Center. „Serviciul include, de asemenea, tehnologie pentru recomandări personalizate, care le permite consumatorilor să «învețe» serviciul preferințele lor personale. Cu cât aceștia folosesc mai mult TV Discovery, cu atât mai relevante devin recomandările pentru TV, filme și alte programe de divertisment on-demand. Mai simplu de atâta nu se poate."
Serviciul poate fi folosit pentru găsireași vizualizarea de conținut pe televizoarele Samsung SMART sau pe dispozitivele mobile Samsung. TV Discovery poate fi folosit și pentru a transfera cu ușurință sau pentru a relua conținut între