Pentru a face o figură frumoasă chiar în ţara de origine a popularului Fiat 500, Opel Adam l-a adjudecat ca ambasador de imagine pe Valentino Rossi, septuplul campion MotoGP.
Duelul lifestyle dintre Opel ADAM şi Fiat 500 este unul extrem de interesant, ambele automobile având atuuri care le scot în evidenţă într-un mediu urban tot mai plin de culori anoste. Cele două modele mini îşi împart piaţa tinerilor ce vor un automobil sprinten şi tehnologizat, care poate fi purtat şi ca un accesoriu fashion. Tocmai de aceea, lupta dusă la acest nivel este constant alimentată cu elemente noi.
Zilele trecute, Opel a lăsat timiditatea la o parte şi a lansat un atac acasă la Fiat, oficialii din Rüsselsheim reuşind să încheie un parteneriat de imagine cu Valentino Rossi, campionul MotoGP. În acest fel, Vale a devenit principalul vector de imagine al micului model german în Italia, acolo unde 500 domina piaţa într-un stil categoric.
Justificarea acestui parteneriat este dată de multitudinea de calităţi pe care Valentino şi ADAM le posedă: personalitate, creativitate, energie şi precizie. În afara acestora, Adam suprinde şi datorită probabilităţii foarte mari ca fiecare maşină să fie unică, modelul german lăudându-se cu 61.000 de variaţii exterioare şi aproximativ 82.000 de variaţii la interior. Mai mult de-atât, mini-ul teuton se laudă cu o sumedenie de tehnologii noi, care îl transformă în cel mai bine conectat automobil de clasă mică.
"Am fost pe loc convins de Opel ADAM, nu doar din cauza designului, accesoriilor şi tehnologiei pe care le încorporează. Cred că potenţialul său de individualizare, cu mii de variaţii, este pur şi simplu fantastic. Nu ştiu numărul exact al fiecăreia dintre ele, dar cu siguranţă sunt mai mult decât suficiente pentru ca toată lumea sa îşi creeze propriul ADAM perfect.", a declarat Valentino Rossi.