* Noua conducere va trebui să propună un plan de management până în luna mai, deşi privatizarea companiei este prevăzută pentru iunie
Managementul privat a fost instituit la "CFR Marfă", cu doar câteva luni înainte ca pachetul majoritar de acţiuni al companiei să fie vândut.
Ministrul Transporturilor Relu Fenechiu a anunţat, ieri, noua conducere a operatorului feroviar de transport marfă, care nu va contribui direct la privatizarea societăţii, dar de la care aşteaptă "să mai repare ceea ce se mai poate repara" în activitatea companiei. Astfel, managerii anunţaţi ieri de minis-trul de resort vor avea ca atribuţiuni limitarea pierderilor şi propunerea, în termen de 90 de zile, a unui plan de management pentru "CFR Marfă".
"Este adevărat că până pe 20 iunie vom desemna un câştigător pentru privatizarea companiei, însă finalizarea procedurii este una îndelungată, iar noul management al companiei va avea timpul necesar pentru a realiza acest plan de management", a spus, ieri, Relu Fenechiu.
Noua echipă de conducere este formată din economişti, ingineri şi jurişti, Alexandru Dragoş Drăghici fiind desemnat director general, iar Aysun Mustafa - preşedintele Consiliului de Administraţie.
Alexandru Dragoş Drăghici are o experienţă de peste zece ani în top management, în companii naţionale şi multinaţionale şi a ocupat o funcţie de conducere la "Gazprom" România, în timp ce Aysun Mustafa deţine o experienţă de 15 ani în sectorul bancar românesc şi a lucrat la "Unicredit" şi "Piraeus Bank".
Ceilalţi administratori sunt Liviu Radu (inginer), Bogdan Constantinescu (economist), Dan Constantinescu (inginer), Ionuţ Georgescu (jurist) şi Dan Pelcea (economist), potrivit reprezentanţilor Ministerului Transporturilor.
Ministrul Fenechiu a precizat că nu îi cunoaşte personal pe membrii din noua conducere a companiei, fiind selectaţi după CV, că