Intenţia românilor de a achiziţiona autoturisme în perioada următoare a scăzut cu 12%. S-a diminuat atât intenţia de cumpărare a maşinilor rulate cu 10%, cât şi intenţia de cumpărare a maşinilor noi cu 2%, conform studiului Auto.ro, realizat la cere de către compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown.
Principala opţiune de achiziţie a unei maşini noi în perioada următoare este Dacia pentru 16,5% dintre respondenţii studiului, în timp ce Volkswagen ocupă locul al doilea cu 13,4%, urmată de Opel cu 9,6%.
Dacă ne raportăm la intenţia de achiziţie a unei maşini rulate, Volkswagen se află în topul preferinţelor de cumpărare cu 21,6%, 14% aleg Opel iar pe locul al treilea se situează marca BMW cu 10,8%. Intenţia românilor de a achiziţiona autoturisme în perioada următoare a scăzut cu 12%. S-a diminuat atât intenţia de cumpărare a maşinilor rulate cu 10%, cât şi intenţia de cumpărare a maşinilor noi cu 2%, conform studiului Auto.ro, realizat la cere de către compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown.
Principala opţiune de achiziţie a unei maşini noi în perioada următoare este Dacia pentru 16,5% dintre respondenţii studiului, în timp ce Volkswagen ocupă locul al doilea cu 13,4%, urmată de Opel cu 9,6%.
Dacă ne raportăm la intenţia de achiziţie a unei maşini rulate, Volkswagen se află în topul preferinţelor de cumpărare cu 21,6%, 14% aleg Opel iar pe locul al treilea se situează marca BMW cu 10,8%.