Următoarea generaţia Range Rover Sport, disponibilă abia anul viitor, va fi departe de a fi percepută la condus asemenea unui cal de beton. Călcând pe urmele modelului mai mare al britanicilor, viitorul RR Sport adoptă un şasiu din aluminiu şi, graţie utilizării a multor elemente din material uşoare, SUV-ul va pierde peste 430 kg, ceea ce face ca mult criticata greutate de 2,5 tone a actualului model să fie adusă la reperul de doar 2 tone.
Noul model având cod L 405 va fi aşadar ceva mai suplu comparativ cu generaţia pe care urmează a o înlocui într-un orizont de timp de un an. Vizual, asemenea fratelui mai mare Range Rover 4, şi viitoarea generaţie Range Rover Sport va adopta noul element din proaspăta imagine de marcă ce constă în noile blocuri optice frontale din a căror formă de paralelogram se desprind nişte prelungiri pe aripile faţă, semnalizatoarele aruncând nişte cozi ce urmăresc parţial lateralul capotei.
Interiorul viitorului Range Rover Sport 2014 va fi evident influenţat de fratele mai mic Evoque ce activează cu mare succes în segmentul SUV-urilor compacte. Astfel, selectorul cutiei de viteze automate ZF în 8 trepte va prelua forma unui controller rotativ circular camuflat în tunelul median, gadget inaugurat pe sedan-ul premium Jaguar XF.
Sistemului Terrain Response 2 va regla configuraţia sistemului de tracţiune integrală în funcţie de tipul de suprafaţă de teren abordată dar şi răspunsul acceleraţiei şi al direcţiei.
Suspensia pneumatică va garanta o croazieră deosebit de confortabilă în viitorul Range Rover Sport, model ce rămâne totuşi dedicat asfaltului.
Noua planşă de bord mai rotunjită şi cu posibilitatea de a fi comandată în culori deschise dispune de similitudini cu Evoque. Astfel, pe consola centrală va există un ecran cu touchscreen de 8” iar indicatoarele de bord digitale vor fi integrate într-un dsplay TFT.
Pe R