După semnarea contractului colectiv, principala preocupare a conducerii CEO la final şi început de an, tensiunile acumulate între sindicate şi administraţie păreau că s-au mai atenuat. Unii „specialişti”, atunci când nu şi-au luat pastilele, au început să emită tot felul de teorii pretenţioase cu privire la scăderea vânzărilor de energie, fapt ce a inflamat din nou atmosfera. Dincolo de aceste declaraţii, observ că nimeni nu are curajul să pronunţe un nume – cine este vinovat? Dacă mă uit în organigrama CEO, văd că producătorul de energie are în structura Directoratului chiar un director Marketing-Vânzări. Nu ştiu dacă acestuia i se pot reproşa multe, în condiţiile în care pe piaţa administrată de OPCOM, energia CEO costă cu 42 de lei pe MWh mai mult decât energia scoasă la vânzare de alţi producători( hidro sau nuclear).
Dar că tot veni vorba despre organigrama CEO, tocmai aceasta le dă fiori de câteva zile unor şefi din cadrul producătorului de energie. Mai exact, conducerea companiei energetice se va apuca, în următoarea perioadă, de analiza organigramei, adică dacă va mai merge pe aceeaşi structură sau nu. Sunt unii şefi de departamente, directori de „strategii” şi „mentenanţe” care nu şi-au dovedit utilitatea absolut deloc. Sunt curios pe ce criterii sunt plătiţi aceştia, pentru că într-o companie corporatistă aşa cum e CE Oltenia, singurul criteriu de evaluare a unor parveniţi ar trebui să fie performanţa. Or, ce performanţă să facă foştii baroni ai energiei gorjene, când ei erau obişnuiţi doar directori „plini”, aşteptând să semneze doar şmenurile lor şi pe cele venite pe linie politică? Când nu au propriul birou, propria secretară şi limuzina cea mai luxoasă, adică în situaţia în care sunt acum (la comun în birou cu foşti subordonaţi), parcă le-au dispărut aşa strategiile de management din cap şi nu sunt în stare să performeze pentru că nu au condi