Veniturile Orange Romania au scazut usor anul trecut, cu 2,6%, la 913 milioane de euro, rezultatul fiind afectat printre altele de impactul noilor tarife de interconectare, in timp ce numarul de clienti a crescut la 10,283 milioane.
Excluzand impactul deciziilor autoritatilor de reglementare a pietei telecom, privind scaderea tarifelor de interconectare, veniturile Orange in Romania au crescut anul trecut cu 0,8% fata de anul anterior. Tarifele de interconectare, sau de terminare a apelurilor, sunt platite intre operatori pentru convorbiri in afara retelei.
In trimestrul al patrulea, veniturile s-au situat la 233 milioane de euro, comparativ cu 243 milioane de euro in aceeasi perioada a anului anterior, potrivit datelor publicate, miercuri, de grupul France Telecom, care controleaza compania.
Trimestrul al patrulea a fost cel mai bun al operatorului telecom pe ansamblul anului trecut in Romania, cu 233 de milioane de euro, fata de 232 milioane de euro in trimestrul al treilea, 228 milioane de euro in trimestrul al doilea si 220 milioane de euro in primele trei luni ale anului.
Numarul 0e clienti a urcat usor comparativ cu sfarsitul anului 2011, de la 10,262 milioane de utilizatori la 10,283 milioane la finele anului trecut. In trimestrul al treilea din 2012, Orange Romania avea 10,243 milioane de clienti. Citeste si:Conpet estimeaza pentru acest an venituri in scadere cu aproape 3%PayPal, venituri in crestere cu 20% in primele trei luni ale lui 2012Entersoft Romania vizeaza in acest an venituri cu 70% mai mari decat in 2012
„In 2012 Orange Romania si-a consolidat pozitia de lider de piata, nu doar din punctul de vedere al cotei de piata si al cotei valorice, cat mai ales din perspectiva experientei pe care a oferit-o clientilor sai. Si acest an va fi plin de incercari pentru industria telecom, avand in vedere presiunea asupra invest