Andreea Boaca a devenit de la inceputul acestui an director general al agentiei digitate iLeo, urmand ca Mugur Patrascu sa ocupe in continuare functia de managing partner iLeo. Inainte sa preia noua pozitie, Andreea a fost Brand communication director in cadrul agentiei de publicitate Leo Burnett& Target.
“Ma simt onorata ca mi s-a oferit oportunitatea de a face parte din echipa iLeo, o echipa pe care o cunosc foarte bine si cu care am colaborat in nenumarate proiecte cu rezultate foarte bune. Echipa iLeo este puternica si profesionista, pregatita pentru dezvoltarea rapida si continua schimbare a mediului digital. Pentru mine, dupa mai bine de 11 ani petrecuti alaturi de Leo Burnett, este momentul perfect pentru o noua provocare, pe care, cu sprijinul lui Mugur si al intregii echipe iLeo, voi incerca sa o tranform intr-un succes.” a declarat Andreea Boaca.
In calitate de Director General iLeo, Andreea va coordona activitatea tuturor departamentelor agentiei concentrandu-se cu precadere pe profesionalizarea echipei, cresterea relatiei cu clientii actuali, imbunatatirea si consolidarea businessului pe noile trenduri de comunicaresi mentinerea pozitiei de varf a iLeo pe piata comunicarii digitale de la noi. iLeo detine resurse si know-how pentru a realiza produse performante pe mediile sociale, web, mobile, de relatie cu oameniisi performance marketing. Citeste si:Ce schimbari vrea sa faca singurul candidat la sefia DNATop On The Move: finalul de aprilie a adus schimbari importante in sectorul bancarNoi schimbari pentru soferi: fara detectoare de radar, cu alcolock
"Sunt foarte bucuros ca Andreea a acceptat sa se alature iLeo si sunt convins ca impreuna vom duce mai departe spiritul iLeo intr-o zona de servicii extinse pentru clienti cu solicitari complexe din perspectiva resurselor si produsului de comunicare. Totodata, pentru perioada urmatoare