Edilii codleni au planuri şi pentru şoseaua principală care traversează municipiul, respectiv Drumul Naţional 1. Primarul Cătălin Muntean ne-a declarat că vrea să implementeze un proiect prin care porţiunea de drum cu patru benzi, respectiv intrarea în oraş dinspre Braşov, să fie redusă la doar două benzi. Pe restul carosabilului ar urma să fie trasate piste pentru biciclişti, dar sensurile de mers să fie demarcate şi de un scuar verde. „Vrem să schimbăm aspectul, dar şi să mai reducem viteza de deplasare în oraş, pentru a evita producerea de accidente”, a precizat Muntean.
Acesta spune însă, că, deocamdată, proiectul ocolitoarei municipiului nu este o prioritate fiind o investiţie destul de costisitoare, estimată la 20 de milioane de euro, dar şi greu de implementat, din cauza faptului că sunt foarte multe terenuri de expropriat. „Eu sper ca proiectul autostrăzii să fie definitivat şi atunci traficul greu automat va merge pe acolo şi va ocoli Codlea”, a explicat primarul Codlei.
Edilii codleni au planuri şi pentru şoseaua principală care traversează municipiul, respectiv Drumul Naţional 1. Primarul Cătălin Muntean ne-a declarat că vrea să implementeze un proiect prin care porţiunea de drum cu patru benzi, respectiv intrarea în oraş dinspre Braşov, să fie redusă la doar două benzi. Pe restul carosabilului ar urma să fie trasate piste pentru biciclişti, dar sensurile de mers să fie demarcate şi de un scuar verde. „Vrem să schimbăm aspectul, dar şi să mai reducem viteza de deplasare în oraş, pentru a evita producerea de accidente”, a precizat Muntean.
Acesta spune însă, că, deocamdată, proiectul ocolitoarei municipiului nu este o prioritate fiind o investiţie destul de costisitoare, estimată la 20 de milioane de euro, dar şi greu de implementat, din cauza faptului că sunt foarte multe terenuri de expropriat. „Eu sper ca proiectul autostrăzii să fie