Revista Baby, deținută de RingierRomânia, va mai apărea pe hârtie un singur număr, cel de martie, după care se mută pe online. Informația a fost confirmată pentru Paginademedia.ro de Mihnea Vasiliu, director general Ringier România.
Mihnea Vasiliu, pentru Paginademedia.ro:
“Este o revistă de nișă, afectată de scăderea publicității, în general, dar și de problemele de distribuție.”
Contează nișa pe care este orientată revista?
“Are importanță, sigur, pentru că este o nișă mică, atât în materie de vânzări de publicitate, cât și de exemplare vândute. Este un businees mic pentru a păstra și expresia lui pe print”, explică Mihnea Vasiliu.
Mihnea Vasiliu spune că echipa editorială va fi păstrată, iar acentul va fi pus pe online.
“Site-ul va fi relansat. În prezent, este parte a portalului unica.ro dar, probabil, va deveni o pagină de sine stătătoare”, a declarat Mihnea Vasiliu.
Cât se reduce din cheltuieli?
“Se reduc cheltuielile de tipar, pentru că se păstrează echipa integral”, a mai spus Mihnea Vasiliu.
Revista Baby a fost lansată de compania Edipresse în anul 2007. În 2011, Ringier a cumpărat Edipresse, cu titlurile din portofoliu, printre care și Baby.
Conform datelor BRAT, revista Baby avea vânzări medii pe ediție (în intervalul iulie-septembrie 2012) de aproape 5.800 de exemplare. Pe această nișă mai apar Superbebe (6.500 de exemplare vânzări pe ediție) și Mami (aproape 5.000 de exemplare vândute).
Revista Baby, deținută de RingierRomânia, va mai apărea pe hârtie un singur număr, cel de martie, după care se mută pe online. Informația a fost confirmată pentru Paginademedia.ro de Mihnea Vasiliu, director general Ringier România.
Mihnea Vasiliu, pentru Paginademedia.ro:
“Este o revistă de nișă, afectată de scăderea publicității, în general, dar și de problemele de distribuție.”
Conte