Un bărbat din municipiul Adjud, care a cumpărat un sistem de alarmă auto dintr-un supermarket, susţine că acesta era incomplet, dându-şi seama de acest lucru în momentul în care a vrut să-l monteze. Sperând că va găsi înţelegere, omul a mers la supermarket cu sistemul de alarmă şi le-a cerut reprezentanţilor acestuia să-i rezolve problema. Reprezentanţii supermarketului au refuzat categoric, însă, să remedieze problema, pe motiv că omul li s-a adresat prea târziu. „Am cumpărat sistemul de alarmă în data de 16 februarie. Ieri am fost programat la electrician să mi-l monteze la maşină. Când l-a desfăcut, electricianul mi-a spus că este defect, îi lipsesc piese din el şi că acesta arată ca şi cum ar fi fost folosit sau demontat de cineva. M-am întors din nou la magazin, dar reprezentantul supermarketului mi-a spus că trebuia să vin în termen de 48 de ore de la data cumpărării. Era imposibil să fac aşa ceva, pentru că eu abia ieri am fost programat să mi-l monteze. Chiar dacă mă uitam eu la el imediat după ce l-am cumpărat, mă uitam degeaba, pentru că eu nu sunt specia-list în sisteme de alarmă”, a declarat Ion Benchea, din Adjud.
Bărbatul spune că a trimis prin fax o plângere la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. „Cumpărătorul a procedat foarte corect că s-a dus din nou la magazin. Din păcate, nu la fel de corect a procedat comerciantul şi se vede că acesta nu cunoaşte legislaţia în domeniu. O să verificăm luni situaţia de la Adjud”, a dat asigurări Dumitru Dilă, comi-sar şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Vrancea.
Un bărbat din municipiul Adjud, care a cumpărat un sistem de alarmă auto dintr-un supermarket, susţine că acesta era incomplet, dându-şi seama de acest lucru în momentul în care a vrut să-l monteze. Sperând că va găsi înţelegere, omul a mers la supermarket cu sistemul de alarmă şi