Fie că este vorba de o excursie în România, de o vacanţă în străinătate, de destinaţii exotice, croaziere, bilete de avion sau autocar, de toate se poate ocupa TUi TravelCenter.
Cel mai cunoscut brand la nivel european şi numărul unu mondial în ceea ce priveşte volumul tranzacţiilor anuale, TUI TravelCenter are în Craiova trei agenţii de turism. „Marcăm deschiderea celor două noi agenţii de turism în Craiova: pe Calea Bucureşti, în incinta Mall Electroputere, şi pe strada A.I. Cuza, bloc Romarta. Cea de a treia, situată pe bulevardul Decebal, este deja cunoscută craiovenilor. Noi încercăm să facem lucruri care nu s-au mai făcut până acum, să contribuim la schimbarea imaginii pe care oamenii o au despre agenţiile de turism. Avem un proiect în acest an bazat pe servicii de excelenţă, vrem să setăm standardele pentru întreaga breaslă. «Let’s make people smile» (Să facem oamenii să zâmbească) este misiunea TUI în întreaga lume! Valorile brandului nostru sunt următoarele: sigur şi respect; obsesia pentru client; generarea de valoare adăugată şi jucăm pentru a câştiga. Garantăm pentru calitatea pachetului achiziţionat, oferim siguranţă şi acces la un set de lanţuri hoteliere exclusiviste, ce nu se regăsesc la alţi tour-operatori, consultanţă specializată, precum şi preţuri competitive raportate la calitate. Vrem să introducem, măcar pentru o zi, Portul Cetate pe lista ofertelor noastre turistice“, a menţionat Dragoş Anastasiu, preşedintele grupului Eurolines, reprezentantul brandului TUI TravelCenter România.
Grupul Eurolines, din care fac parte 16 companii din România, Germania şi Republica Moldova, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproximativ 243 de milioane de lei faţă de 183,2 milioane de lei în 2011 şi o creştere de 121% faţă de anul 2011, a activităţii de turism. Priorităţile acestui an pentru reprezentanţii companiei sunt: mai multe char