TIMIȘOARA. Inaugurarea punctului de lucru al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple din cadrul Instituției Prefectului Județul Timiș, situat în municipiul Lugoj a avut loc joi. În acest fel cetățenii din municipiul Lugoj și din localitățile apropiate nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze până la Timișoara, pentru a-și obține acest document. Ghișeul va funcționa pe strada Bucegi nr. 21, unde se va desfășura activitatea de primire cereri pentru paşapoarte simple electronice în sistem de ,,Ghişeu Mobil”.
Joi, 22 februarie a început activitatea de preluare a cererilor pentru eliberarea paşapoartelor simple electronice. Cetăţenii care doresc să obţină un astfel de document de călătorie sunt invitaţi la sediul menţionat cu actele necesare acestui demers şi anume: chitanţele pentru eliberarea paşaportului electronic (244 lei taxa paşaport + 32 lei taxa consulară, achitate la sediile CEC-Bank), cartea de identitate, în termen de valabilitate, paşaportul anterior, dacă este cazul. Eliberarea documentelor se va face în 14 zile calendaristice, iar activitatea se va desfăşura în fiecare zi de joi (lucrătoare), între orele 10-15.
Sper ca această activitate să fie una de succes, oamenii să aibă încredere în serviciile pe care le oferim. Suntem recunoscători domnului primar Francisc Boldea pentru că ne-a pus la dispoziţie acest spaţiu, cu toate dotările de care avem nevoie. De asemenea, mulţumim domnului prefect pentru sprijinul pe care ni l-a acordat în materializarea acestui proiect pe care l-am iniţiat tocmai pentru a veni în sprijinul comunităţii din această zonă, a declarat şeful Serviciului paşapoarte Timiş, comisarul-şef Ionel Cojocaru.
Pentru deschiderea acestui birou, administraţia locală a igienizat şi dotat cu mobilier două încăperi: o sală de aşteptare şi un birou de preluare acte şi eliberare paşapoarte.