În caz că vă întrebați de ce promovează agresiv trustul PRO relația de polistiren expandat dintre Bianca Drăgușanu și Victor Slav, răspunsul, ați văzut, e simplu: pentru că o să producă un reality show cu ei, așa cum sugeram, finuț, acum cîteva numere. OK, „reality” e doar în concept. Ce se întîmplă acolo n-are nici o legătură cu realitatea, întrucît la PRO TV relațiile se oficiază în fața departamentului de PR. Experții în comunicare le spun vedetelor lor care se cuplează între ele cînd să se certe, cînd să se împace și unde să iasă să se pupe pasional în lumina caldă a blitz-ului de paparazzi. Desigur, ai putea spune că așa e peste tot. Că e nasol de cînd criza a omorît ziarele. În fond, nu mai are nimeni timp și bani să urmărească pe bune o pseudovedetă și totul a devenit regie ieftină, din toate punctele de vedere. Dar poți să condamni un trust de presă că profită de doi roboți angrenați într-o „relație” ca să facă un show, niște bani și, practic, aceeași labă tristă cu care ne-am obișnuit din tabloide?
Făcătura penibilă e clară, dar asta nu înseamnă că n-o să aibă succes. La drept vorbind, Bianca Drăgușanu nu a avut nici o relație autentică în viața ei și ați văzut unde-a ajuns. A avut doar clienți fideli, pornind de la cel mai mic și slinos interlop, trecînd printr-un creator de chiloți pe care Bianca l-a făcut bărbat, devenind ea însăși vedetă, și urcînd de acolo pînă la nivelul unui fotbalist aproape spălat. De remarcat, în acest sens, că Victor Slav era prea pîrlit ca să-i fie client. Salariul lui de rezervă a lui Busu îi permite o relație minimală cu Bianca, de maximum 30 de minute. Iar dacă duduia nu stă pe banii lui, înseamnă că stă pe banii televiziunii.
Experții PRO au calculat imediat beneficiile. Aveau și ei un băiat dus la sală și cu personalitatea unui toaster, dar nu prea știau ce să facă cu el. Așa că au achiziționat-o pe Bianca,