Primele brute au scăzut de la 191 milioane de euro la 181 milioane de euro pe asigurări generale, în timp ce pe asigurări de viaţă şi sănătate au avansat în intervalul analizat de la 22 milioane de euro la 23 milioane de euro
Primele brute subscrise de grupul german Allianz în România au scăzut anul trecut cu 4,2%, de la 213 milioane de euro în 2011 la 204 milioane de euro, după declinul încasărilor pe asigurări generale, informează Mediafax. Primele brute au scăzut de la 191 milioane de euro la 181 milioane de euro pe asigurări generale, în timp ce pe asigurări de viaţă şi sănătate au avansat în intervalul analizat de la 22 milioane de euro la 23 milioane de euro, potrivit datelor anunţate de grupul german Allianz, cel mai mare asigurător european. Valoarea primelor nete obţinute de grup în România a coborât de la 180 de milioane de euro în 2011 la 156 milioane de euro anul trecut, ca urmare a declinului pe asigurări generale de la 168 milioane de euro la 143 milioane de euro. Asigurările de viaţă şi sănătate au generat prime nete de 13 milioane de euro anul trecut, faţă de 12 milioane de euro în anul precedent. Profitul operaţional a scăzut de trei ori în intervalul analizat, la 1 milion de euro.
Activităţile de asigurări generale au încheiat anul trecut pe zero, faţă de 1 milion de euro profit în 2011, în timp ce la nivelul segmentului de viaţă şi sănătate câştigul s-a înjumătăţit la 1 milion de euro. În trimestrul al patrulea, primele brute au coborât la 52 milioane de euro, de la 54 milioane de euro în perioada similară a anului 2011.
Pe asigurări generale, Allianz a înregistrat în România o scădere de 3 milioane de euro, la 46 milioane de euro, în timp ce operaţiunile de viaţă şi sănătate au urcat cu 1 milion de euro, la 6 milioane de euro. Primele nete au scăzut la 37 milioane de euro în ultimele trei luni ale anului trecut, de la 4