Foto: Laurențiu Mich, Mediafax Foto
Victoria Stelei în fața lui Ajax și calificarea în optimile Europa League nu a fost singurul “miracol”de pe Arena Națională. DolceSport, un post aflat, de obicei, în coada sondajelor de audiență, a fost pe primul loc la audiențe la nivel național, chiar înainte de Pro TV.
La nivel național, la Dolce Sport s-au uitat , în medie, 615.000 de telespectatori pe minut, ceea ce a plasat canalul Romtelecom pe primul loc, înainte de Pro TV. La nivel urban însă, Dolce Sport a fost pe locul cinci, oricum o poziție bună pentru canalul de sport.
O precizare importantă: Meciul Steaua – Ajax a fost transmis și de Digi Sport, dar pentru postul RCS nu există date de audiență. Posturile care nu sunt monitorizate (printre care și DigiSport) sunt incluse de măsurătorile de audiență la capitolul “Alții”. Pe parcursul partidei Steaua – Ajax, la “Alții” (ce include toate posturile nemăsurate) apar aproape 2,1 milioane de telespectatori, dintre care aproape 1,4 milioane din orașe.
Audiența posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul partidei Steaua – Ajax Amsterdam:
Meciul CFR Cluj – Inter a fost difuzat de Pro TV, Digi Sport și Dolce Sport. Pe intervalul partidei, Pro TV a avut o medie de 2,1 milioane de telespectatori pe minut, dintre care peste un milion din orașe.
Dacă la Steaua – Ajax (nedifuzat de Pro TV), Dolce a avut performanțe de audiență ridicate, la meciul Clujului Dolce a fost urmărit de 110.000 de telespectatori pe minut, dintre care 30.000 din orașe, ceea ce a plasat postul mult mai jos în topuri.
Audiența posturilor TV joi, 21 februarie, pe intervalul partidei CFR Cluj – Inter: Foto: Laurențiu Mich, Mediafax Foto
Victoria Stelei în fața lui Ajax și calificarea în optimile Europa League nu a fost singurul “miracol”de pe Arena Națională. DolceSport, un post aflat, de obicei, în coada sondajelor de a