Regina Maria, cea mai mare rețea privată de sănătate din România, a încheiat un contract cu TotalSoft pentru utilizarea sistemului Charisma eProcurement la derularea unei licitații de peste 3 mil. de euro. Sistemul, achiziționat la sfârșitul anului trecut în regim software as a service, a stat la baza unei licitații majore care avut ca obiectiv stabilea prețurilor de achiziție a materiilor prime (în special medicamente) pentru următorii 3 ani.
Implementarea unui sistem informatic specializat pentru derularea negocierilor cu furnizorii, care să ajute la eficientizarea procesului și la maximizarea rezultatului, a fost recomandarea firmei internaționale de management consulting pe care Regina Maria a angajat-o în 2012 în vederea îmbunătățirii performanțelor companiei și a reducerii costurilor. Versiunea online a Charisma eProcurement a fost considerată soluția optimă pentru îmbunătățirea procesului de selecție al furnizorilor, oferindu-i companiei medicale posibilitatea punerii furnizorilor în competiție directă și transparentă.
“TotalSoft ne-a prezentat soluția, a făcut un cont care ne-a permis testarea ei pentru a fi siguri că răspunde întocmai nevoilor noastre, iar în cea de-a cincea zi am trimis invitațiile pentru prima licitație. La o valoare a licitației care a depășit 3 milioane de Euro, am obținut o economie pe articole care a variata între 10-25%, un procent uriaș dacă îl raportăm la investiția făcută pentru soluția software” a declarat dl. Manuel Cancenski, Manager Achiziții, Tehnic & Logistică, Regina Maria.
Pe lângă economia obținuta în urma licitației, Regina Maria a reușit derularea procesul de negociere în numai 1 oră, pregătirile întregului proiect fiind realizate în doar două săptămâni.
Versiunea online a Charisma eProcurement este găzduită și implementată împreună cu partenerul TotalSoft din UK, Market Dojo, și se integre