Cea de-a doua ediţie din al treilea sezon al talent-show-ului de la Pro TV a înregistrat cifre de audienţă mai ridicate decât primul episod din acest an. Minutul de aur de la 22.11 a depăşit 7 milioane de telespectatori.
În minutul de maximă audienţă înregistrat la 22.11, peste 7 milioane de români i-au urmărit pe concurenţii talent-show-ului, emisiunea înregistrând 37,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 64,1%, de aproape 14 ori mai mare decât cea înregistrată de Antena 1.
Lider de audienţă, între orele 20.31-23.00, emisiunea „Romanii au talent“ a fost pe gustul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu 26,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 53,4 %, spre deosebire de Antena 1, care a înregistrat doar 4,6 puncte de rating şi 9,2% cotă de piaţă. Vineri seara, audienţa medie obţinută de programul de la ProTv a fost de 26,4 puncte de rating şi 47,3% cotă de piaţă, iar cea a Antenei 1 a fost doar de 3,6 puncte de rating şi 6,5% cotă de piaţă.
În a doua ediţie a emisiunii, şi-au făcut apariţia mai mulţi români talentaţi. Alexandru Tiproc, autoproclamat „rege al ţării şi al invenţiilor“ le-a prezentat juraţilor invenţiile sale încă nebrevetate: lingura cu care mustăcioşii pot mânca mămăligă cu lapte şi carjele cu care te poţi apăra de urs.
George Gache, alias „Funboy magic“, împreună cu asistentul său, gorila Gogu, personificată de către fratele lui mai mic, au oferit un spectacol de magie comică interactivă, aşa cum îl descrie „Funboy“.
Bucătar de meserie, dar şi fost deţinut timp de 7 ani, Florin Turca a impresionat atât prin povestea sa de viaţă, cât şi prin interpretarea plină de sinceritate a unei piese realizate special pentru mama lui, pe ritmuri rap. „Trăieşti ceea ce cânţi“, i-a spus Andra. „Hai să învăţăm din probleme şi să ne concentrăm pe lucrurile bune“, a adăugat Andi, iar