Parlamentarii social-democraţi de Braşov au precizat că nu vom putea vorbi de începerea unor noi investiţii majore, până când nu vor fi închise actualele şantiere. Senatorul Viorel Chiriac a precizat că, în ultimii şapte ani, în România, au fost deschise 6.700 de şantiere, iar, principalul oiectiv al Guvernului Ponta este de a finaliza toate aceste lucrări până anul viitor. Deputatul braşovean Ion Ochi (PSD) a precizat că în fiecare dintre cele 58 de localităţi ale judeţului sunt astfel de investiţii începute, în diferite stadii de execuţie, şi care nu au mai fost finalizate.
„Este nevoie de o prioritizare a investiţiilor, astfel încât să ajungem la un «moment zero» în acest domeniu. În fiecare locitate avem ba câte o şcoală începută, ba reţeaua de canalizare şi nimic nu a fost dus la bun sfârşit. Guvernul trebuie să îşi asume plata tuturor acestor lucrări începute”, a precizat Ochi. Acesta crede că acesta este şi unul dintre motivele pentru care DJ 104 Şercaia – Highiz a primit aviz negativ din partea Guvernului în ceea ce priveşte clasarea sa ca drum naţional, în vederea începerii lucrărilor de modernizare, fiind într-o stare deplorabilă.
„Ministerul infrastructurii va veni cu o strategie de dezvoltare a infrastructurii rutiere, pentru a prioritiza investiţiile în drumuri. Nu mai putem face doar lucrări haotice, pe interese politice, să reparăm drumuri care nu duc nicăieri”, a subliniat Ochi.
Parlamentarii social-democraţi de Braşov au precizat că nu vom putea vorbi de începerea unor noi investiţii majore, până când nu vor fi închise actualele şantiere. Senatorul Viorel Chiriac a precizat că, în ultimii şapte ani, în România, au fost deschise 6.700 de şantiere, iar, principalul oiectiv al Guvernului Ponta este de a finaliza toate aceste lucrări până anul viitor. Deputatul braşovean Ion Ochi (PSD) a precizat că în fiecare dintre cele 58 de locali