Conform unui studiu realizat de Auto.ro cu ajutorul Daedalus Millward Brown 51,2% dintre romani au intentia de a achizitiona o masina de ocazie si alti 10,5% au in plan cumpararea unuia nou.
Prin comparatie cu rezultatele aceluiasi studiu realizat in 2011, procentul celor interesati de cumpararea unei masini second-hand a scazut de la 61,4% pana la 51,2%. De achizitionarea unei masini noi sunt interesati acum doar 10,5% dintre romani fata de 12% cu un an in urma. Conform studiului, procentul celor care nu au inb plan cumpararea unuivehicul a crescut de la 13,3% in 2011 la 20,7% in 2012.
Principala optiune de achizitie a unei masini noi in perioada urmatoare esteDacia pentru 16.5% dintre respondentii studiului, in timp ceVolkswagen ocupa locul al doilea cu 13.4%, urmata de Opel cu 9.6%.
Integral pe capital.ro
Foto: leasingportal.ro Tag-uri: masini, vanzare, Romania
Conform unui studiu realizat de Auto.ro cu ajutorul Daedalus Millward Brown 51,2% dintre romani au intentia de a achizitiona o masina de ocazie si alti 10,5% au in plan cumpararea unuia nou.
Prin comparatie cu rezultatele aceluiasi studiu realizat in 2011, procentul celor interesati de cumpararea unei masini second-hand a scazut de la 61,4% pana la 51,2%. De achizitionarea unei masini noi sunt interesati acum doar 10,5% dintre romani fata de 12% cu un an in urma. Conform studiului, procentul celor care nu au inb plan cumpararea unuivehicul a crescut de la 13,3% in 2011 la 20,7% in 2012.
Principala optiune de achizitie a unei masini noi in perioada urmatoare esteDacia pentru 16.5% dintre respondentii studiului, in timp ceVolkswagen ocupa locul al doilea cu 13.4%, urmata de Opel cu 9.6%.
Integral pe capital.ro
Foto: leasingportal.ro Tag-uri: masini, vanzare, Romania