Veriga lipsă între performeri şi public o reprezintă acea categorie de oameni care se definesc sub diverse forme: fie promoteri, fie booking-agents, fie specialişti în marketing şi entertainment. Ei sunt acei oameni care „gândesc“ evenimentele, care adeseori impun trenduri, care se îngrijesc ca spectacolele să fie într-adevăr „show“-uri. Având de-a face, pe deoparte, cu patronii locaţiilor, dar totodată simțind pulsul publicului, ei sunt oamenii care „produc“ evenimente de orice fel, din care toată lumea are de câştigat. Paul Soll este un nume binecunoscut în această branşă, în care a „intrat“ cu numele său real, Paul Niţă, dar a simţit nevoia unei schimbări.
„Datorită evenimentelor pe care le-am organizat multă lume mă ştia sub diverse nume. Plus că toţi colaboratorii mei externi nu ştiau să pronunţe Niţă, aşa că am apelat la un specialist în domeniu şi mi-am ales numele de Paul Soll“, ne-a declarat acesta. La început, a lucrat în vânzări pentru o cunoscută marcă de băuturi energizante, după care a ajuns să fie imaginea brandului respectiv şi a participat la diverse trainguri în Austria. „Mă definesc ca entertainer, un om specialist în marketing şi entertainment. Nu există şcoală pentru aşa ceva. Mi-a plăcut această provocare, m-am dezvoltat pe teren şi mediul m-a dus pe această cărare. Am început prin a cunoaşte promoteri mari, pe cei de la Crystal sau cei de la La Mania, am ajutat un club pe partea de booking din Bucureşti, am învăţat cum se face pe parcurs şi am început să aduc evenimente în România“, spune Paul Soll, care a adus în ţară evenimente cu nume importante cum ar fi Xzibit, Missy Eliott sau Parov Stelar, şi care se mândreşte şi cu faptul că a produs chiar şi o piesă de teatru la Bucureşti. Odată cu venirea crizei, piaţa de evenimente din ţara noastră a avut o cădere financiară, căci principalii „jucători“ ai acestei felii, distribuitorii de ţ