Tendinţele în machiaj prezentate pe catwalk ilustrează conceptele care au servit ca sursă de inspiraţie pentru noile colecţii. Extravaganţa specifică podiumului este tradusă şi adaptată în campaniile de frumuseţe propuse de marile case de modă pentru fiecare sezon în parte.
Perfect abordabile, pendulând între minimalist şi îndrăzneţ, tendinţele de make-up îşi găsesc cea mai bună formă de expresie în materiale de promovare. Află, de la brandurile care lansează trendurile, ce se poartă cu adevărat în make-up în primăvară 2013.
Fardul albastru
Pe catwalk-ul primăverii 2013, fardul albastru a deţinut, fără îndoială, monopolul. Eyeliner-ul dramatic propus şi machiajul smoky semnat Roberto Cavalli au fost înlocuite, în campaniile de promovare pret-a-porter, de tonuri diafane de bleu, note dramatice aquamarine şi accente albastru turcoaz.
Pasteluri
Tonurile neon se temperează, în acest sezon, printr-o estompare accentuată, care transformă pastelurile într-una din principalele direcţii în machiaj. Favorizate sunt rose-urile, adaptabile oricărei nuanţe de iris. De reţinut sunt şi propunerile care demonstrează că fardurile bleu ciel şi mov lila merită să se regăsească în trusa ta de make-up.
Tendinţele în machiaj prezentate pe catwalk ilustrează conceptele care au servit ca sursă de inspiraţie pentru noile colecţii. Extravaganţa specifică podiumului este tradusă şi adaptată în campaniile de frumuseţe propuse de marile case de modă pentru fiecare sezon în parte.
Perfect abordabile, pendulând între minimalist şi îndrăzneţ, tendinţele de make-up îşi găsesc cea mai bună formă de expresie în materiale de promovare. Află, de la brandurile care lansează trendurile, ce se poartă cu adevărat în make-up în primăvară 2013.
Fardul albastru
Pe catwalk-ul primăverii