Nu oricine își permite să aibă un antrenor personal doar pentru a se menține în formă. Oameni de afaceri sau vedete din showbiz reprezintă o categorie aparte de clienți care, atunci când este cazul, chiar apelează la un antrenament conceput pentru nevoile lor și cheltuiesc, în medie, 500 euro lunar.
"Antrenamentele strict personale se justifică în situații speciale.
Întotdeauna, cu clienții cu care am lucrat, scopul a fost să îi învăț să se antreneze singuri, în siguranță, și apoi, o dată la două trei luni, restabilim noul program de antrenament. Nu au nevoie de mine să stau să le număr repetările pe 70 euro pe oră (n.r. – prețul în cazul în care antrenorul se deplasează la domiciuliul clientului)", spune Cori Grămescu, manager general și acționar al LadyFIT, unul dintre jucătorii pe acest segment.
Printre numele cunoscute cu care a lucrat Cori se află și Dragoș Bucurenci, Raluca Lăzăruț sau Minodora. Cu atât mai mult cu cât, privită dintr-un alt unghi, piața locală de aerobic și fitness și-a diversificat oferta, în ultimii ani fiind investite sume mari de bani în săli destinate celor cu venituri medii și peste. Avântul a fost luat după 2005, iar de atunci afacerile antreprenorilor în acest domeniu s-au rotunjit, unii jucători vorbind de o valoare a pieței de peste 150 milioane de euro și câteva sute de firme înregistrate. Dintre acestea, când vine vorba de „săli de sport pentru persoane cu venituri ridicate“, se detașează clar Pescariu Sport&Spa, club dezvoltat de fostul tenisman Dinu Pescariu, cu un program foarte variat de sporturi în aer liber și în sală. Dar milionarii nu merg doar la astfel de cluburi. „Desfășurăm o activitate în care prezența oamenilor de afaceri sau a vedelor nu are cum să lipsească“, punctează Mihai Popa, country manager World Class România, care a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 7,5 milioane d